Gå til innhold

Prinsessen min blir snart 3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen flere "godt voksne" mødre n\med små barn her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg!

Har også en prinsesse som blir tre år, og jeg er voksen. 37!

Skrevet

min tullemor blir 3 i oktober og jeg er 39! ;o) Har også ei stor snuppe på 11 år!

Skrevet

Uff av meg, jeg er urgammel i forhold til dere (47). Men jeg trøster meg med at jeg har 2 voksne barn. Startet veldig tidlig med å få barn nr. 1 som 16 åring, nummer 2 som 25 åring begge gutter. Også kom lille tulla tilslutt som 44 åring. Godt gjort ikke sant? Men skåret i gleden er litt av vi ikke har noen i samme situasjon så det å være moden mamma er litt ensomt desvere. Noen som kjenner seg i gjen?

Skrevet

Hei. Min prinsesse ble 3 år forrige søndag, og i dag fyller jeg 40..... Er vel det man kan kalle "godt voksen" da?

Selv synes jeg at jeg er den samme som da jeg var 30, bare med 10 år mer livserfaring. Ser på bilder at det har gått noen år siden 30-årsdagen.

Skrevet

Takk for morsomt innlegg. Jeg overdriver litt, sannheten er at jeg føler meg skikkelig ung og barnslig. Jeg har ung mann da, han blir 40. Jeg er mye sprekere enn han.

I hvilken landsdel holder du til?

Skrevet

Jeg er 39 og har en gutt på 2, pluss to jenter på 9 og snart 13.Føler meg ikke gammel, føler meg som 39 år jeg, og det er jo ikke så gammelt egentlig.'

Man trenger jo ikke å sammenligne seg med tjueåringer.

Skrevet

Nei, det er mange år siden jeg forsøkte sammenligne meg med en 20 åring. Jeg er absolutt på godfot med den jeg er men er nok veldig ensom i min rolle som smårbarnsmor. Min krets er ferdig med det for lenge siden. Jeg startet kjempetidlig med å få barn og avsluttet kjempesent kan man vel trygt si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...