love Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har hatt permisjon fra denne siden en stund av flere personlige årsaker. Men er back again. Ser at det er mange nye navn noe som vel betyr at det er liv her inne hvertfall. Er det flere enn meg som føler seg overmoden til tider? Vet ikke hvor gamler dere er men jeg er (skrekk og gru) 47 blitt allerede. Har 2 voksne barn og 1 litrn prinsesse på snart 3 år. Jeg blir gjerne med på treff da ingen i mon omgangskrets har små barn lenger.
Cajsa Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Ikke akkurat overmoden, men kjempeglad for at du finnes! Jeg er 37 med en liten jente, og vil ha flere barn, og da er det flott at det er forbilder som deg :-)
Gummelillan Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Så flott at det er flere her da! Vi er en gjeng som har beveget oss over fra BiM i løpet av det siste drøye halvåret og har fått det rent så hyggelig her inne. Kjempekoselige treff også. Aldersspennet er stort, men ingen grunn til å føle seg overmoden (De på skravlesiden sikkert veldig uenig i det, men...;-)) Selv er jeg kanskje av de yngre modenmammaene her inne - blir 37 i november. Har tre jenter i alderen 6 år, 2 år og 4 mnd. Koser meg stort sett hjemme for tiden og har planer om å fortsette med det til april 2007. Velkommen tilbake skal du være!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Så hyggelig da:-) Her er det en gjeng med "unge" modenmammaer - vi er iallefall like barnslige som de på skravlesiden, bare med litt mer respekt og snert tror jeg;-) Jeg er 39 og har 3 barn på 5 mnd, 13 år og 18 år. Kjempehyggelig med nye fjes både her og på treff:-) Vi avtaler gjerne nye treff her på denne siden vi!
her@ Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Føler meg ikke overmoden akkurat, men ifølge min avkom så høres det sånn ut til tider... Har da en baby på 4,5 mndr. Er 39 (føles som at det ikke er mer enn 29, hvis så mye), men har heller ingen i omgangskretsen som har små barn. Skulle sånn sett kunne tenke meg treff for å møte "likesinnede". Forstår godt hvordan du har det. Har jo tre eldre gutter i alderen fra 22 til 11, og da hadde jo også mine venner barn på samme alder, slik at man kunne dele bekymringer og gleder med dem. Føler nå at det ikke interesserer dem - de er jo ferdige med det stadiet - ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå