Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Fatter ikke at dere gidder å drive å hakke slik på hverandre... den ene motsier seg selv mer enn den andre.. kan ikke bare alle være venner?? flowerpower og sånnt digg!! peace and love... harmony og allt det der... :oP jeg titter innom sex-debatten av og til og finner som oftest svar på det jeg vil ha, og alt annet jeg måtte ønske... selv om jeg må tråkle gjennom endel labre innlegg først...gidder ikke henge meg opp i allt tullet... peace and love fra
Margrethe S. Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Beste er vel å overse de hakkere her! De minner meg om små barn som får lite positivt oppmerksomhet, og da må de søke om den negative oppmerksomheten. Men trodde at det gjaldt bare barn , men tok feil der gitt Lover meg selv no at dette var siste gangen jeg ga den gjengen oppmersomhet :-) Hilsen en som ikke er innom her så veldig ofte lenger.....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 flott det Margrethe :0) Jeg overser guttungen min også når han er grinete og irriterenes, han lærer av det ihvertfall, flink gutt han. 14mnd og løper som bare det, hehe Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 skal bli godt å se at du forsvinner gitt:-) begynner faktisk å bli mektig lei av dårlige råd og den evindelige kakklinga di:-) ha en fin dag.. klem og kos!!!
Dr.Yppert=Juksepikk=Grisejente Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Tror du bør titte litt nærmere på de doble konsonantene dine, dr.yppert. Det har liksom skjært seg litt med deg og rettskrivinga di i det siste. Det heter ikke fjærne, men fjerne. Har du blitt påvirket av gåsa child, kanskje? Slett ikke utenkelig. Den gåsa oser dårlig påvirkning lang vei.
Gjest Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 hvem er det som skal forsvinne dr.yppert?
Gjest Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Juksepikk er den som hakker mest av alle... Det sier meg litt at det er ingen som reagerer på henne.... Men helt uskyldige nick det henger dere ut!!!! Lavmål sier jeg bare!!! Jeg ler av juksepikk da hun tror hun er så viktig! Kos og klem til alle!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Morsom tråd gitt:-) Morsomt å vite at så mange tenker på meg.....
Gjest Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 kan ikke se at jeg nevnte deg i innlegget mitt, dr.yppert......
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Jamen, det gjorde du nå:-) kos og klem
Gjest Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 ja, koselig at du tenker på meg og siden du snakker om meg hele tiden...
Gjest Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 ja, du nevner meg jo i hvert eneste innlegg..blir jo nesten flau her jeg sitter.. men for all del! alltid morsomt å ha fans hengende etter seg! )
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Så det er det du mener ja:-) jeg bruer iallefall ikke nicknavn da.... Og ikke ta alt så alvorlig er du snill... varm tanke og god klem til deg:-)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 nå har jeg allreder ofret FOR mange ord på deg, så bajbaj!! )
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #17 Skrevet 8. september 2006 slår du opp med meg allerede? Jeg som var sikker på at vi hadde noe på gang her:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #19 Skrevet 8. september 2006 Det er bare ei som kaller meg dame her inne:-) og det er hun samme personen jeg skrev om som penisfiklende amatørsklie..... Slutt å vær så sur no da:-) Ring meg heller så skal jeg vise deg hvordan du skal bli "i ett med penisen" ha en fin kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #22 Skrevet 8. september 2006 det værste er fan at jeg sitter her og ler av deg din lille dritt...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #24 Skrevet 8. september 2006 du ER dame.. for ingen ekte mann skriver *smask*, kos, klem og sånt noe i innlegg...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #25 Skrevet 8. september 2006 "kremt" jeg er nok en mann:-) Etter at sms og mobilbruken eksploderte, så har det blitt litt sånn der spesielt språk blant damene i de siste årene... så kall det gjerne en uvane eller en utrolig irriterende skrivemåte:-) Ps. Takk for at du kaller meg for en liten dritt og sitter å ler av ,meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå