Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har brukt vibrator/dildo i svangerskapet (utvendig)... kan jeg ha skadet babyen? Noen som brukte det i svangerskapet og fikk friske fine barn? *kjempebekymret* Jeg visste ikke at det var farlig, men nå har jeg hørt at noen har blitt frarådet det på det sterkeste!! Takk...
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Så lenge du har brukt det utvendig er det ingen fare i det hele tatt. Tror hvis du har den innvendig med vibratoren på så kan man sette igang fødselen før tiden. Slapp av, du får nok et flott og friskt barn!!
Blind Gudinne Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 hei! Så lenge du kun har brukt den utvndig er det ikke farlig. Det er kun hvis du bruker den "inni" at det begynner å bli litt skummelt- det kan forstyrre hjerterytmen til fosteret. Det var ihvertfall beskjeden jeg fikk av gynekologen min =) Og lillegutt er en frisk og rask pjokk på 11 mnd =)
Gjest Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Det er kun innvendig bruk som kan være farlig, så du trenger ikke å bekymre deg!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Det er ikke farlig å bruke utvendig. Jeg har dessuten fått 2 friske og sunne jenter med ganske heftig bruk av leketøy med vibrator på utsiden.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 OK, takk for svar... jeg er enda ikke helt beroliget, virket som om det var velig få som hadde brukt dette under svangerskapet, men jeg får bare krysse fingrene. Dumt å få en hjerneskadet/syk baby pga mine lyster... huff.. nei, nå gråter jeg igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 He he, det går nok bra! Det er maaange som har gjort det - jeg inkludert og datteren min fikk 10 - 10 - 10 i apgar-testen etter fødselen og er fremdeles sprell levende og frisk! De tåler det utroligste - bare tenk på hva de bokstavelig talt skal igjennom når de fødes!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Grunnen til at noen mener man ikke skal bruke den innvendig, er faren for for tidlig fødsel, du kan stimulere mormunnen... så lenge dette ikke har satt i gang premature rier, så er jo alt i orden!! prøv å ikke bekymre deg så mye - det går nok veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Det går nok bra.. har ikke så mye erfaring med det, men håper du får mange beroligende svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå