lykkelitens mamma Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes disse sidene vanligvis er både bra og nyttige, men jeg synes enkelte av deltakerne er svært usaklige og uhøflige når de kommenter andre sine innlegg. Det er både unødvendig og trist, og man sitter ikke igjen med et noe godt inntrykk av enkelte mammaer. Hva er vitsen med å kalle folk for både dum, kort, helt på jordet osv? Går det ikke an å respektere at folk er forskjellig, og dermed har forskjellig ståsted? Jeg synes vi alle kan skjerpe oss litt, jeg.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Har ikke fått med meg dette jeg....men er helt enig ingen vits i å være usaklig.
sussa4 Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg er helt enig med deg HI. Jeg har kommentert det selv et par ganger.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 bare sjekk sexdebatten, der går det helt over styr. 2 irriterenes brukere, henger der dag og natt og bare kødder med folk som har seriøse spm. kaller folk sklier, horer, penisslikkere og b are kødder med folk, UTROLIG barnslig og irriterenes. Synes at folk skal LA VÆRE og skrive hvis de ikke har noe positivt og behjelpelig å komme med. Med vennlig hilsen
Sophie juli 2005 Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Kunne ikke være mer enig! Dersom man ikke ønsker å bidra konstruktivt til innleggene og spørsmålene her, så har man ikke noe her å gjøre. Det vanskelig å skjønne at det er voksne folk bak enkelte av innleggene her ....
3 fine små :o) Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg velger å overse de innleggene jeg. Tror kanskje de bare er ute etter å provosere. Ellers så har de vel lite å ta seg til. Tror det beste er å overse dem og ikke kommentere noe.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå