Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Er jeg litt pripen som reagerer på at lillegutt ikke blir vasket i ansiktet etter ettermiddags mat? Henter ham ca klokken 15, de sier at han nettopp har fått tørr bleie, men de har ikke tatt en klut og vasket hender og ansikt!!?? Må selv gå å gjøre det før vi går, kan jo ikke ta ham på butikken feks med mat gris i fjeset. Hvordan er det i andre barnehager?
mammut Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jepp, sånn er det i vår barnehage også. I den forrige barnehagen var det også sånn, og det er for dårlig synes jeg, men har aldri fått meg til å kommentere det.. Det betyr jo strengt tatt ikke så mye, og man må på en måte velge litt hva man vil påpeke overfor dem som jobber der, ellers kan det lett bli for mye. For eksempel var de i den forrige barnehagen veldig dårlige til å regulere hvor mye tøy barna hadde på seg, jeg syntes de tok på omtrent alt tøyet de kunne finne bare for å være på den sikre siden.. Jeg syntes jeg klagde så mye over dette at jeg bare ikke kunne klage over flere ting.. Kanskje var jeg for snill, men.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 hei på deg. si ifra!!! det gjorde vi,ikke populært,men jeg måtte.jober selv i den samme bhg som barnet vårt går i så jeg synes det var ekkelt å si ifra,men gjør det, det er ditt barn!husk bhgpersonell skal ligge flate om noen foreldre sier ifra.for uten barna hadde ikke vi hatt jobb!! lykke til.
Piraka Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Aldri noen matflekker på våre barn etter at de har vært i bhg uansett når vi henter dem. Ikke engang på klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå