Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Og DET var en stor skuffelse det. Ikke det at jeg var så erfaren, men jeg klarte å skjønne at dette mennesket ikke visste hva han drev med. Ikke skyld på meg, for du ga utrykk av å være VELDIG fornøyd. Mange år siden så jeg håper du har kommet deg Yppert ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Beklager at du følte det slik:-) problemet var at jeg måtte holde pusten pga den ufordragelige kroppslukta og osen av uhygienisk tilstander i den vaginale sonen din.. Du var selvfølgelig et pent syn, men du har nødt å gjøre noe med din egen personlige hygiene:-) sender et slengkyss.. PS. lite opphissende med den skitne sloggytrus du hadde....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Hm, merkelig for vi dusjet først og DU såpet meg inn... "aa, du lukter og smaker så deilig.." var det en som visket i øret mitt den gang ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #4 Skrevet 9. september 2006 Det var fordi jeg ikke ville ødelegge selvtilliten din helt det vennen min:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå