Evelinemor Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Klarer ikke komme på hva den het igjen, men jeg er ganske sikker på at det ikke er den jeg fikk anbefalt på apoteket.
krabbetrollet Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Det er sikkert forskjellig fra helsesøster til helsesøster, min anbefalte Aselli. Kjøpes på apotek.
mamma`n te Kaja Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Tror det var Silulen min anbefalte.. Sikkert forskjellige meninger om dette ja, og tror også det vil være forskjellig fra baby til baby hva som funker best
sjokolademams Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Da sønnen min lå på sykehus med mageinfeksjon og hadde diare, fikk jeg anbefalt Inotyl. Den syns jeg virker fantastisk godt. Natusan og Silulen syns jeg er dårlige, iallefall hvis stompen er veldig sår.
Evelinemor Skrevet 6. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2006 Vi har også prøvd natusan og silulen nå, og ingen av de har noen særlig virkning på litt sånn sprukket hud i folder og slik, synes jeg. Kanskje vi skal prøve Inotyl. Men jeg mener det var en på A helsesøster anbefalte. Den skulle ta både sopp og alt som var, husker jeg hun sa.
sjokolademams Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Weleda sinksalve er også grei, kanskje det er den du mener? Den er bedre enn Silulen og Natusan og den lukter litt godt. Men Inotyl er likevel best.
sothøna Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Her er det inotyol fra apoteket. Den er super. Litt vanskelig å vaske av på hendene da.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Ville heller brukt sebamed sin spesialsalve. Den er bra den.
Kyosanim Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Er det A-creme du mener? Sies at den er fin til det meste. Bare pass på hvis barnet er allergisk mot nøtter/peanøtter. Da skal du være forsiktig eller helst ikke bruke den siden den inneholder nøtteolje. Fikk iallefall beskjed om det på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå