Gå til innhold

Jeg blir så lei hele ammingen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns altså at hele ammingen bare er et styr. Synes ikke det er så koselig som alle sier, blir bare masse sutring og grining. Jeg ammer vel egentlig bare fordi det forventes og selfølgelig fordi det skal være det beste for barnet. Måtte bare få det ut. Fint om det var flere som heller ikke syns at ammmingen er alle tiders.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg...

synes det er et evig mas.

lettvint når mam er ute på noe,men ellers et slit.:-(

Skrevet

Hei. Hvor gammel er babyen din? Jeg synes det var styrete i begynnelsen. Så kom en periode da det var kjempekos. Nå begynner det å bli styrete igjen fordi hun ikke allid har tid til å slappe av. Snur seg for hver minste lille lyd. Skal sette seg opp med en gang hun er ferdig å spise.... Huner 5 mnd.

Skrevet

Hvor gammel er babyen din da? Jeg syntes også ammingen var et HERK de første par månedene, slet med å få opp produksjonen, og følte jeg satt med puppen ute hele dagen, med baby på fanget, en kopp amme-te i den ene hånden og en flaske vann i den andre. Det er merke i sofaen etter rompa mi fra den perioden der, seriøst.

Misunte nesten venninner som ikke ammet, som kunne la pappaen ta babyen både natt og dag, siden den uansett ikke var avhengig av pupp.

Men det gikk over...plutselig har pupp og baby tilpasset seg hverandre, baby suger skikkelig, produksjonen er på gli, ting går bare fortere. Nå syns jeg det er kos, og spesielt nå som vi endelig har sluttet med natt-amming, hehe. Jenta mi er snart 8 mnd nå, og ammes jo ikke så ofte lengre da...morgen, ettermiddag og kvelds som oftest.

Skrevet

Hun er 5 uker. Håper det går seg til etter hvert.

Skrevet

5 uker ja, da var jeg rimelig lei jeg også husker jeg :D

Timesvis hver dag i sofaen med puppen ute...ammehormoner og fortsatt vondt etter fødselen kanskje. Jeg hadde ihvertfall det, og en unge som kun sov når hun ble trillet, og ellers ville ha pupp hver 2.time. Joy! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...