♥Tiny Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hvor mye er det vanlig å få ut av en pupp egentlig?? Pumpet litt nå for første gang og snuppa er 7 1/2 uke, fikk ut 60 ml... Og hvor mye er vanlig å gi til et måltid??
Beth84g Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Vet ikke hvor mye som er vanlig, men skulle gjerne hatt svar på det jeg og. Pumper ut ca 50 ml pr pupp jeg. Men da er de ikke helt fulle. Virker da som jeg har nok melk for Nemi er da fornøyd.(og go og rund )
♥Tiny Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 hehe.. Tiril er ganske god og rund hun også, så det er ikke synd på denna snuppa nei.. Klarte som sagt å pumpe ut 60 ml fra en pupp og synes det var helt ok.. Kunne kanskje vært mer?? Har jo ikke peiling på hvor mye som finnes der inne.. Fikk svar fra en annen her om at hennes unge drakk ca 150 ml til ett måltid ( var 11 uker gammel), så om man satser på å ha ca 150-200 ml på flaska bør det jo være mer enn nok til et godt måltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå