Gå til innhold

Frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg ska gjøre lengre...

Jeg og kjæresten min hadde et herlig sexliv før graviditeten, men etter det og barnet kom har det vert skikkelig tragisk. Føler vi har vert gift i 50år

Flere ganger nylig har han bare blitt slapp igjen når vi har holdt på.. føler meg ikke akkurat så veldig smart da..

Har det jo godt på alle andre områder, men når jeg vet hvirdan vi hadde det før blir jeg bare trist av situasjoen vår nå..

Merker jeg går rundtå surmuler om dagene og er skikkelig irritabel..

Noe som har opplevd lignende og kan komme med råd til å endre det??

Vil gjerne være anonym denne gangen siden han også er her inne og kjenner nicket mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner det kan være frustrerende. Når slik begynner å skje så kommer man fort inn i en ond sirkel. Alt blir litt krampeaktig og og man får på en måte litt prestasjonsangst. Det at mannen din blir slapp kan komme av mange ting, men ofte sitter det i hodet. "uff, nå skjer det vel igjen" en typisk, men veldig ødeleggende tanke.

Men en penisring kan være til god hjelp da.

Så er det viktig å ha det moro. Lek og kos dere. Kjøp dere et kjærlighetsspill, massasjeolje, lakklaken, håndjern og kilefjær osv..

Det må ikke ende med sex, men det er å viktig å leke litt vet du :-) Da slapper dere begge mer av og kanskje kommer det "gamle" sakte, men sikkert tilbake :-)

Masse lykke til, håper alt order seg :-)

Skrevet

Som mann er det vel en selvfølge å svare på dette:-) Det er faktisk nok at prestasjonen blir svekket dersom dette har skjedd bare 1 gang. Mannen din er veldig var på hvordan du signaliserer under sexakten, og i mange tilfeller så vil ditt humør, hva du sier, hva du gjør avgjøre hele hans mentale tilstand under sengepolkaen. Han vil ha en "uskyldig "liten angst for sin prestasjon og dette resulterer som oftest at han er livredd for at penisen trekker seg sammen i hvilestilling... Gi mannen din selvtillit så han tar helt av, og problemet KAN løses:-) lykke til.. kos og klem:-)

Skrevet

Takker for svar til dere begge to.. trornok d m angsten har mye å si, så blir jo eg så klart litt skuffet når det skjer.. føler meg lite attraktiv, stor osv..alle de teite tingene jenter føler, hehe.. dette gjør d ekstra ille for mannen min som må forklare at d ikke er sånn det henger sammen.

Han blir lei seg, for vet jo ikke hvorfor dette skjer, og det at jeg automatisk tror det er min feil osv..

Så er nok allerede en litn ond sirkel i d hele..

Men det skal sies at manne min ikke er så kosete av seg under selve sexen, og jeg derfor sjelden får orgasme.. han skjønner ikke hvorfor det aldri går for meg og blir noen ganger slapp av det og..

Har prøvd å si vi trenger lengre vorspiel og mere kos, men da lurer han på hvor lenge, 5min 10min osv? da klarer ikke jeg slappe av i d hele tatt og alt blir skikkelig anstrengt.

Uff, vet ikkehva jeg ska gjøre jeg.. føler det er slutt på den romantiske, kosete sexen liksom, e bare full fart knulling rett og slett, så sove..

Buuuuu...

mye klaging på meg her.hihi

men igjen, tusen takk for svar, skal prøve ut alle de gode rådene deres!!

Det var godt å få en mann sitt synspunkt også, ser ofte på ting litt annerledes enn vi jenter gjør:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...