Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har snakket mye sammen med samboeren om frieri og giftemål og slikt, og vi er begge enige i at vi gjerne vil gifte oss og vi har også snakket om at 10 års dagen vår neste år ville vært en fin anledning. Han har tidligere sagt at han vil føle det som et lite nederlag hvis jeg frir til han og han var ikke sikker på om han ville svare ja hvis så var tilfellet. Nå har jeg gitt han flere år på å klare å fri til meg, men det har ennå ikke skjedd noe. Neste uke feirer vi 9 års dag og jeg mener det vil være en helt perfekt dag for et frieri. Jeg håper jo selvsagt på at han skal gjøre det, men etter litt fisking ser det aldeles ikke ut som han har slike planer... Det jeg lurer på er om jeg kan fri denne dagen hvis det viser seg at han ikke gjør noe? Hva mener dere, skal jeg bare vente å la "den perfekte datoen" passere fordi samboeren er treg eller skal jeg ta saken i egne hender, selv om han har antydet at han ikke ville like det?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg fridde til samboer i går kveld, men en romantisk middag og to ringer. Fikk JA -så klart jenta mi. Vi har bare vært sammen i 4 år, men venter vårt andre barn sammen nå...så det var på tide og ta det ett skritt videre:) Han ble veldig glad for at jeg tok intativet, vi har snakket om det flere ganger, men han gjorde aldri noe med saken, så da tenkte jeg -da gjør jeg det selv, angrer ikke for det!! Noen ganger for å få ting gjort, må man gjøre det selv:))) Lykke til uansett:))
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Hmmm, det der er et dillema. Du kan prøve å fri å ende opp med å få et nei og det vil ikke være noe særlig artig, men mest sannsynlig tror jeg kjæresten din vil bli positivt overrasket og si ja. Men det hele kommer jo litt an på hvordan kjæresten din er, er han av den gode gamle "manne mannen" så kan det tenkes at han synes det er veldig nedverdigene og "feil" å bli fridd til, men hvis han er en modne mann så aksepterer han helt sikkert at det er du som frir. Uansett beslutning: lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå