Gjest Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg er ikke helt inne på dette med el enda, så jeg spør litt forsiktig. I går hadde jeg eggløsningsmerter og har også det i dag. (er på dag 15) Hadde på dag 12 bitte litt el-slim. Begynte å el-teste på dag 11, men har enda ikke fått positiv el-test. Begynte å tempe denne pp, og tempen min har ikke steget enda, og da har jeg ikke hatt el, eller? Synes det er rart at jeg har el-smerter men ingen positiv el-test. Trodde kankje den slo ut når jeg hadde el-smerter jeg. Og el-slim på dag 12? trodde jeg skulle ha den irundt pos. el-test og el-smerter. Men ingen el-slim her i gården. FInner ihvertfall ikkeno. Har en syklus på 27-31 dager. Sex på dag 10,12,13,14. og skal nok ha meg i dag også :-) Dette ble rotete. Har det travelt, må stikke nå. Ha en god dag!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg har bare EL-smerter når egget vokser, når selve EL er kjenner jeg ingen ting. Fortsett med testingen og tempingen, så dukker nok EL opp snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå