Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 kan jeg forvente at reaksjonen på hhbet.vaksin nr2 er den samme som for den første?
pandabjørn Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 får man ikke den bare en gang den vaksina da?? gutten min fikk den for 2 uker siden og han fikk ikke noe reaksjon
pandabjørn Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 åja det viste jeg ikke trodde det var en gang jeg han fikk den nå når han var 5mnd vet ikke om det er første eller andre tror det er den første...når er neste sprøyte da?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 nå får han den 2 når han er 8mnd
Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Min fikk første når han var 3 mnd. Så skal han ha en når han er 5 mnd. Etter det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 ja, vi tok den første senere, så vi ligger litt etter iflg vanlig vaksineprogram
pandabjørn Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 heter vaksina pneumokokksykdom? i så fall fikk han den da han var 3 og 5 mnd neste gang er 1 år leste i et hefte jeg fikk på HS sist..
grønnvinge Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Tulla mi fikk ingen reaksjon på den første da hun var fire måneder, men ble ganske syk med feber på 38,5 etter den andre på seksmånederskontrollen, så det er nok best å være forberedt...
*jullan* Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Min jente reagerte ikke på den første vaksinen som hun fikk da hun var 3 mnd. Etter den andre på 5 mnd kontrollen fikk hun feber på natta, og hadde feber dagen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå