Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Tror jeg skal rusle i seng, kanskje jeg får lest et par linjer i boka mi før jeg sovner.....Apropos BOKA MI, minnet meg om Harald Eia. Leste at han skal skilles...ja slikt kan skje selv den beste...;-) God natt jenter - takk for atter en hyggelig kveld her inne! Imorgen våkner vi til en ny dag - med nye muligheter:-)
Dream Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ja, senga høres fristende ut.. Ja selv den beste kan skilles - vi har vel litt erfaring selv også, eller? Venter på at Even skal våkne for sitt første nattstell. Håper på liiiitt mer søvn i natt før treff imorgen. Kommer Hannah og du? håper å se deres blide ansikter. God natt fra gubben og meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Ja vi kommer, litt senere for jeg har legetime kl 10.30......Håper det ikke er ventetid.... Ha en god natt dere og - hvisk lille Even inn i øret fra Hannah at det er ganske deilig å sove:-)
Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Natta jenter! Må innrømme at jeg også nå ser behovet for noen timers søvn. Kos dere på treff i morgen. Skjønner at neste gang jeg skal på Ski på shopping (legger ut på eksepdisjon til Wi-To på storsenteret noen ganger i året) skal jeg legge ut melding til dere for å sjekke om noen av dere innfødte kunne ta en kopp kaffe med meg ;-)
Dream Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 God natt ! OG er du på disse kanter - synes jeg absolutt du skal si ifra. Er stadig på Vinterbro eller Ski storsenter. Da blir det alltid en kaffe latte - koselig å ta den sammen. Sov godt
Dream Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Lykke til hos legen imorgen da. Og ja, jeg skal ikke bare hviske - jeg skal se han dypt i øynene og si det høyt og tydelig - flere ganger så jeg er sikker på at han hører det. Kanskje det hjelper
Gummelillan Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Det skal jeg gjøre. Sist gikk jeg meg på Tonetrollet, men da var jeg jo på vei hjem allerede. Neste gang skal jeg si i fra på forhånd ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå