Gå til innhold

Trøtt jeg :-/

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal rusle i seng, kanskje jeg får lest et par linjer i boka mi før jeg sovner.....Apropos BOKA MI, minnet meg om Harald Eia. Leste at han skal skilles...ja slikt kan skje selv den beste...;-)

God natt jenter - takk for atter en hyggelig kveld her inne!

Imorgen våkner vi til en ny dag - med nye muligheter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, senga høres fristende ut.. Ja selv den beste kan skilles - vi har vel litt erfaring selv også, eller? Venter på at Even skal våkne for sitt første nattstell. Håper på liiiitt mer søvn i natt før treff imorgen. Kommer Hannah og du? håper å se deres blide ansikter. God natt fra gubben og meg

Skrevet

Ja vi kommer, litt senere for jeg har legetime kl 10.30......Håper det ikke er ventetid....

Ha en god natt dere og - hvisk lille Even inn i øret fra Hannah at det er ganske deilig å sove:-)

Skrevet

Natta jenter! Må innrømme at jeg også nå ser behovet for noen timers søvn.

Kos dere på treff i morgen. Skjønner at neste gang jeg skal på Ski på shopping (legger ut på eksepdisjon til Wi-To på storsenteret noen ganger i året) skal jeg legge ut melding til dere for å sjekke om noen av dere innfødte kunne ta en kopp kaffe med meg ;-)

Skrevet

God natt !

OG er du på disse kanter - synes jeg absolutt du skal si ifra. Er stadig på Vinterbro eller Ski storsenter. Da blir det alltid en kaffe latte - koselig å ta den sammen. Sov godt

Skrevet

Lykke til hos legen imorgen da. Og ja, jeg skal ikke bare hviske - jeg skal se han dypt i øynene og si det høyt og tydelig - flere ganger så jeg er sikker på at han hører det. Kanskje det hjelper

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Sist gikk jeg meg på Tonetrollet, men da var jeg jo på vei hjem allerede. Neste gang skal jeg si i fra på forhånd ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...