Gå til innhold

Apropos fotografering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg ga en noe spesiell gave i bursdagspresang til sin daværende kjæreste. Et bilde av seg selv, uten klær (altså ikke noe tvilsomt) men lekkert poserende uten at "noe" syntes....i sort/hvitt. Hadde du kunnet gjøre det? Ikke jeg ihvertfall :-) Og hva skjer om det blir slutt liksom. Han tar med seg bildet siden det er hans....??? Eh....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme gjorde en god venninde av meg, bildene tar seg fint ut på veggen på soverommet i sort/hvitt med hvite perler over rompa. Hun tok kontakt med samme fotograf til mitt utdrikningslag (4 år siden) for å gjøre det samme for meg. Dette skjønte jeg når hun tok meg "tilfeldig" med en ettermiddag for liksom å se på noen andre bilder. Feig som jeg var foreslo jeg heller noe annet. Så liksom ikke helt for meg en naken seanse hos en fotograf med min heller slunkne kropp

Skrevet

He, he. Se det jeg skrev under siste innlegg da. Vi tok nemlig "nakenbilde" sammen, Hannah og jeg, på fotografens ønske. Bildet ble jo fint det, men jeg kunne ALDRI forstørre noe sånt og henge det opp på veggen. Sååå glad i meg selv og egen kropp er jeg ikke. Fotografen derimot ble jo helt overbegeistret for bildet og ba om å få bruke det i markedsføringen. Etter litt overtalelse sa jeg ja.... Men det var da etter å ha forsikret meg om at ingenting syntes, ja!

Skrevet

Var jo kjempefint da! Og laaaangt unna det bilde min venninne ga bort.....laaaaangt unna!

Skrevet

Tydeligvis jeg som er litt treig da! Hadde ikke hørt om dette før jeg. Blir litt sært for meg å gi bort bilder av meg selv i grunn....

Skrevet

Utrolig nyyydelig bilde. Bare vakkert er det. Ikke nakenbilde i hele tatt. Sånn vil jeg ha og

Skrevet

Takk. Bildet er jo egentlig bare morsomt, men selv det kunne jeg aldri ha hatt bilde av meg selv uten klær på veggen da.

Synes vel egentlig at nakenhet på bilder passer best på 5 mnd bilde av ungene på skinnfell ;-) Mannen min fikk i stedet en serie på 3 bilder i ramme, godt påkledd både mor og barn!

Skrevet

Kjempeflott med slike bilder synes jeg! Men jeg er så lite fotogen at dere aaaaaaaaaaner ikke:(

Skrevet

Der må du nok se deg slått av meg! Ser ALLTID! rar ut på bilder, jeg blir helt stiv og snål i maska... c",)

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på!! Jeg klarer simpelthen ikke slappe av når det skal tas bilder... Går 10 år mellom hver gang man får et alright bilde av meg... Men, jeg har en snill samboer da! Synes jeg er pen samme søren... tør vel ikke si noe annet tenker jeg...

Skrevet

Gubben her pleide alltid, når jeg klagde over vekta og at jeg var blitt så tjukk, å si: "Jeg syns ikke det gjør noen ting jeg!" I beste mening, selvsagt, men jeg måtte til slutt gjøre ham oppmerksom på at det tok seg bedre ut å si: "Jeg syns ikke du er det minste tjukk, jeg!"

Så samboeren din er jo helt politisk korrekt der! Dessuten tror jeg gutta syns det er sånn, jeg - det er vel derfor de har valgt oss, fordi vi er vakre, passe formet og har et glitrende vidd! c",)

Skrevet

Jepp... pluss at jeg er riktig humoristisk og klarer å få gubben til å le flere ganger om dagen.... men nå er han ganske så humoristisk da:)

Skrevet

Jepp! Takk og lov for at vi har menn som elsker oss slik vi er!!! Og det er jo sånn motsatt også da. Jeg synes jeg har den kjekkeste mannen i hele verden og da var det jo lurt da at det ble akkurat oss to ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...