Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tre uker nå rekker Even (og vi da) å være med i egen dåp, en begravelse, tre konfirmasjoner, et 40 års lag, og en barnebursta. Puh, jeg blir jo sliten bare av å lese det selv. Nå må mammaen trene på å lese et noen dikt i ene konfirmasjonen og lage tale til den andre, foruten å lage kaker til alle selskapene. OG håpe på at lille vidunderet kan sove mer så hun kan klare å samle tankene så ikke talen blir ekstra morsom med ammetåka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig så er det jo ikke rart at ikke dere rekker å sove, med DET programmet! ;-)

Lykke til med å samle tankene!

Skrevet

Oi, det var litt av en aktivitetsplan! Ikke glem å ta vare på deg selv midt oppe i alt dette. Husk at det er ufattelig mange gode kaker en kan få kjøpt (f.eks Smartclub har mange gode kaker som ikke nødvendigvis ruinerer en) og så kan mor få sovet litt i stedet...?

Skrevet

Godt forslag - det er planen neste gang jeg skal holde selskap selv. Etter dåpen fikk jeg bestilling fra alle tre om en god sjokoladekake jeg lager med marsipanpynt og annen "stasj". Så det var jo ris til egen bak.

Skrevet

Jeg ble nesten andpusten bare av å lese om det, jeg. Tenker de unge mødrene hadde dånt på flekken, hvis de ante hva for et tempo som det legges opp til her c",) , det var nemlig en 20-åring på skravle i går som mente at mødre på 40-45 ikke fulgte sånn med i tiden, og ikke orket følge opp slik de yngre greide - det har du herved motbevist!

Skrevet

Ja..vi er jo ikke oppdaterte samfunnsmessig... hihihi... ler bare rått jeg!!

Skrevet

Mine fordommer sier meg at vi muligens er mer oppdatert - ser mer nyheter, leser mer aviser, følger noe mer med i politikk - mulig jeg tar feil, men jeg kjenner mange som heller ser såper og reality enn å få med seg dagsrevyen...

Skrevet

Jupp... jeg må ha med meg dagens nyheter! Jeg har nå vært både ung og "gammel" mor.... Synes det er bak mål å dømme etter alder... Men med hånden på hjertet så er jeg en roligere mer innsiktsfull mor nå! Uten tvil! Men helligefreden... jeg dømmer da ALDRI andre utfra alder!! Det er personlighet og oppførsel som gjør at jeg vrir på tryta av og til...

Skrevet

Egentlig en latterlig diskusjon - jeg kjenner bare flinke mødre, jeg - og de kommer i alle aldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...