Gå til innhold

Vi får "ny" bil til fredag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi snakket om å kjøpe stor bil i mange måneder, og vips så er det plutselig i boks på en to tre. Fredag henter vi en Crysler Voyager, så nå haster det plutselig med å få solgt den vi har. Litt av en doning - vi måtte jo ha en bil med plass til to dypvogner sånn som vi yngler barn i familien. Senere kan det gjøres om til en 7 seter, det er jo fint om guttene kommer også. Da blir vi brått 7 i bilen. Nå håper jeg bare jeg klarer å kjøre denne doningen. Ikke har jeg sett bilen engang så jeg venter i spenning til fredagen. Lille meg kommer vel til å drukne bak rattet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Sikkert deilig med god plass i bilen!!! Vi har også vurdert større bil, men har foreløpig valgt å beholde stasjonsvogna. Har en del venner som har gått over til 7-seter og det ser ganske så praktisk ut å også kunne ta med seg evt. venner og litt utvidet familie, ja.

Skrevet

Åååå grattis. Med den bilen og den digre hengeren dere har får dere nå med dere hva som helst!!!

Skrevet

He he - det er sant. Du får si ifra om du skal bli med. Nå kan vi jo snart kjøre kollektivt på treff :-)

Skrevet

Dette er litt utenom tema..men.. når det snakkes om henger... Vi var en tur i Charlottenberg for en tid tilbake... Da ankom en minibuss med henger. Bussen var full av pensjonister og henger`n fullastet med rullatorer:) Nå er jeg til tider ganske barnslig, så jeg syntes det var rasende morsomt..hehe

Skrevet

Gratulerer!!! Gøy med ny, stor bil da, men skulle likt å se deg første gang du skal rygge ut hjemme i gården din;-) Jeg er glad jeg hadde mannen din som kunne dirigere meg da gitt:-)

Skrevet

Utrolig morsomt ja snulder. Spørs vel om ikke flere får seg en god latter av meg også.

Og ja Attpåklatten, det kan bli artige episoder (ikke dyre håper jeg) i oppkjørselen vår. Godt mannen er hjemme i noen måneder - det er nok han også vil jeg tro. Vil nok trenge litt ryggehjelp på treffene i starten. Godt vi er mange

Skrevet

Ha ha ha!! Ser det for meg:-)

Henger full av rullatorer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...