Gå til innhold

noen her som lever i et tøs/Mester forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt ny i dette forholdet..men har funnet ut at jeg er tøs, og en sånt liv 24/7 er det eneste som kan gjøre meg lykkelig. hadde vært fint å dele erfaringer. veldig usikker nå, og det begynner å bli tøft

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg vet egentlig ikke hva du snakker om, er dette psykisk underkastelse også i hverdagen eller er det kun noe knyttet til skesuallivet. er det ikke ofte ofre for overgrep går inn i slike relasjoner som en eneste måte å kunne ha et intimt forhold eller seksualliv?

Blir ikke slik ting veldig upraktisk i forhold til det å være gravid, da trenger du psykisk råderett over egen kropp.

Skrevet

Det at det er ofte folk med historie innen overgrep som går inn i denne typen forhold er en vanlig oppfatning. Men veldig feil!! Jeg er en del av den type forhold som du snakker om og har levd sånn i mange år. Det krever utrolig mye av begge parter. Man må til enhver tid være ærlig om det som foregår inne i ens eget hodet. Hvis ikke kan det ofte gå veldig galt.... Selv om Han er din Mester, er Han ikke tankeleser, og hvis Han skal kunne ta beslutnigner som gagner dere og driver dere fremover, må Han vite hva du tenker. Det er tøft til tider å gi fra seg all råderett over egen kropp og ikke minst sine tanker, og det er langt fra for alle. Hvis du er i tvil om dette er noe for deg, så fortell Han det! Fortell Han hva som er tungt for deg, hvordan du reagere, og ikke vær redd for reaksjonene. Hvis Han er en god Mester vil Han bare det beste for deg, og dine tanker er det mest dyrbare du kan gi han, og før Han får de, kan Han ikke kalle deg Sin.

Skrevet

Uff, ble nesten litt bekymret for deg jeg. Hvis det er sånn at du ikke har så mye erfaring innen dette, så er et 24/7 forhold av dette slaget kanskje litt for mye av det gode? Jeg vet mange som har dragning mot dette, og drømmer om å gjøre det, men det er ytterst få som kan takle det. Å leve på denne måten krever så utrolig mye, kanskje mer enn de fleste er i stand til å takle, og da blir det bare å legge opp til nederlag. Hva med å begynner mer i det små, legge inn enkelte grenser og områder hvor du gir i fra deg råderetten, for deretter å utvide, pushe? Virker ikke som om du har noen andre å snakke med dette om, og det er ikke å anbefalle. Du kan som noen anbefaller over her gå inn på smil.no og knytte noen kontakter der.

• 4 uker senere...
Skrevet

Er ikke bekymret for deg, hvis det er dette som skal til for å gjøre deg lykkelig;-)

Har selv en slik legning, men kun på det seksuelle plan. Jeg har ingen mulighet noen gang til å hengi meg totalt 24/7

Men anbefaler som de over at du skaffer deg kontakter som su kan snakke med om dette, hente inn informasjon hvis det er nytt for deg.

Det kreves så altfor mye i et slikt forhold mener jeg.

har forsøkt for mange år siden, det var ikke et samboerforhold, bare et forhold, der jeg skulle være slaven når vi kommuniserte og var sammen, og tilogmed det ble for mye for meg.

hadde problemer med å ta ham alvorlig når han krevde noe av meg. Og hvis det var noe jeg ikke ville gjøre, vel da følte jeg bare ubehag, så det forholdet måtte jeg avslutte.

På det seksuelle plan gjør jeg det gjerne.

Men jeg følte at hele hverdagen hadde seksuelle undertoner når det skulle leves ut utenfor soverommet. Og det fikk jeg ikke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...