Nr3 fikk en gutt Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Kjære elsker,samboer og venn ! Innimellom all kjefting og klaging på denne sida, som virkelig får alle menn til å høres ut som drittsekker må eg bare få sagt at du e verdens beste kjærest, og eg elske deg så hødt at det gjør ondt... Du gir meg alt eg treng (og det e ikke rein lite i disse hormonelle tider ;-) og du gir det til meg før eg rekk å mase om det. Da nyheten om babyen va et faktum reagerte du sikkert som de fleste vordende fedre, med usikkerhet, frustrasjon og masse følelsa som "ka skjer no, må vi slutte med alt vi like, blir livet helt annerledes no???" Du snudde utruli fort,reagerte så voksent,,,,vel du e jo 28...;-)...og no bare glede du deg og kan aldri få vist meg nok at du elske meg og at det e meg du vil ha. Du e bare såå hærli. 2 på deg, 2 på meg og endeli 1 ilag. Glede meg sånn og håpe at vi drar dette godt iland. E jo bare 12 uke enda og mye kan skje, men det e ingenting eg heller vil enn å kunne gi deg et velskapt barn. Et skikkeli kjærlighetsbarn ! (litt kliss kansje,men har et hav av følelsa og kliss inni meg, og nåkka må eg bare slippe ut. :-)
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hør, hør Bare gled dere til ultralyden, det er en kjempeopplevelse første gangen. Om dere har et godt fohold før det, vil dere bli enda mer knyttet sammen ved å se den lille krabaten bevege seg og vise sterke tegn på liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå