hildabakk Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Når du har fri/ferie/permisjon og skal ha barn sammen med deg, hva gjør du da? Pleier du gå ut, eller bare være inne? Pleier du gjære ærend? Eller drar du et sted bare for barnas skyld? Er du mest i nærmiljøet eller drar du til sentrale steder? Evt hvor drar du? Hvilken park? Hvilket museum? Hvilke butikker? Er vedlig spent...
ana baroma Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Når jr er her, så er vi mye hjemme, eller på hytta. Men nå er han her på helgesamvær, så det er jo en del ting å gjøre, og en del leker som skal lekes med... Han hater shopping, så vi forsøker å gjøre sånt så raskt og smertefritt som mulig. Gjerne med en belønning om å gå i lekebutikk etterpå. Han er ingen maseunge, så det er greit... Ellers benytter vi oss av åpen gård, eller bare en tur i skogen. Kan være OK det også)
Snart_tenåringsmor Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Siden jeg er student, har jeg ganske mye fri sammen med barna. De er 3, 10 og 11 år, så jeg synes ofte det er vanskelig å finne på noe som er gøy for alle sammen. Heldigvis er lillegutt grei å ha med på shopping, og jentene digger dette - så vi drar gjerne på kjøpesenter. Eller vi drar på lekeland innendørs når det er styggvær, eller finner en lekeplass når det er fint vær. Når vi har fri hele dagen synes jeg det er veldig greit å finne på noe utenfor hjemmet. Må jeg utrette noe, tar jeg barna med meg. Besøk er jo topp, både å få besøk og dra på besøk. Museum er jeg lite flink på... vet knapt hvor de finnes. Gleder meg til lillegutt blir bittelitt større slik at vi kan dra på kino uten å skaffe barnevakt for ham. Skogsturer elsker alle sammen :-) Og nå har vi fått en hytte vi kommer til å bruke jevnlig i helgene :-) Gleder oss :-)