Lille pastill Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jenta vår på 9 mnd fikk første dose av hjernehinnebetennelsevaksina i går. I dag er hun slapp og sutrete, har 38,5 i feber og er ganske rød der hun ble stukket. Dere som har tatt denne vaksina på deres barn; er dette normale bivirkninger?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Her var det litt feber, og kanskje 20min mere søvn på dagen. Var litt ekstra sutrete ja. Hørtes veldig normalt ut:) Om det varer lengre enn 3 dager kan du kontakte lege om du blir urolig.Det er 2 dager som er vanlig reaksjonstid på vaksiner.
Lille & Bittelille Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jenten min på tre mnd fikk den på torsdag. Hun fikk ingen bivirkninger av det negative slaget, men sov og sov og sov og sov!!!! Stakkar, helt slått ut! Men HS sa at det kunne få feber, bli rød og hoven der de hadde stukket, sur og grinete, eller trett og sliten! Så det høres helt normalt ut, men er du i tvil, så ring og hør! Lykke til og god bedring til den lille prinsessen!
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jenta mi fikk ikke feber, men var utrolig sutrete og sov lite. Ga seg først etter 2 dager her. Virket som hun hadde vondt, og det hjalp noen timer når hun fikk Paracet.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Tok den i går. ikke feber men sovet endel mer enn normalt.
hevingen Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Sønnen min fikk den på tremånederskontrollen for en mnd siden. Han ble også rød i stikket og fikk feber og var sutrete. Paracet hjalp på ham også. Så jeg regner med at det kommer til å bli sånn hver gang han får den.
Hame ble født Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 soory glem å si det stemmer hun sov lit mer.
mammasprell Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Min lillegutt på fikk denne sprøyta på 5mnds-kontrollen. ikke på kvelden, men dagen etter fikk han masse feber og var sutrete. feberen hans var helt oppe i 40, 5. tok han med til lege, d hadde han infeksjon i kroppen. dette hadde kanskje ikke noe med sprøyta å gjøre. var forresten rød der han ble stukket i ganske mange dager, området rundt stikket var ganske hardt. god bedring til jenta de=)
Gjest Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Ingen annen reaksjon enn at han ble litt sutrete og klengete
pandabjørn Skrevet 6. september 2006 #11 Skrevet 6. september 2006 gutten min fikk ikke noe reaksjon etter vaksina han fikk den for 2 uker siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå