Gå til innhold

babysafe...???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pose å legge babyen i så den ikke snur seg eller ligger for urolig om natta. Den festes til senga. Min trenger for han snur seg og vekker da seg selv;/

Skrevet

en pose du legger babyen i, og som kan festes til madrassen eller sprinklene, slik at ike babyen kan snu seg over på magen. mange som bruker det på urolige barn som ikke klarer å sovne fordi de snur seg og kaver rundt i senga. stroppene løser du opp når babyen har sovnet.

Skrevet

Vi kan ikke løsne vår om natta, da våkner han. Men har heller aldrig hørt at en skal gjøre det. Tro det er opp til vær enkelt.

Skrevet

jammen må babyen ligge i samme stilling hele natten gjennom da eller?sikkert dumt spm,men det høres så "tvangstrøye" ut.....sover han godt i posen ?

Skrevet

Ikke dumt å spørre om det:I) Han får til å legge seg over på siden. Men klarer noen ganger om det er for løst å komme seg over på magen, og da blir det rabalder.... Men han sove masssssse bedre etter at vi startet med den ja:)

Skrevet

takk for svar.tror det er det samme som skjer med min lille også.vekker seg selv når han snur seg.må vist kjøpe en sånn....hvor mye koster di?

Skrevet

Alt fra 150 og oppove ser det ut som. Let litt rundt, så slipper du kanskje å ut med 400,-

Skrevet

Hvor får man kjøpt en sånn? Har leita på internett, men ikke funnet den noe sted. Jeg trenger en sånn en!

Skrevet

Til dere som skal ha... for to uker siden kjøpte jeg en babysafe på Sparkjøp til 99 kr. Jeg var videre på Reflex å kjøpte en feste stropp til 79kr. Festestroppen tok jeg under madrassa og opp slik at feste er på oversiden, så stramma jeg til den var godt inntil madrassen.

B.safen fra Sparkjøp har ikkje fester i siden så da la jeg "skuldrene" til babysafen under stroppen på madrassen, la snuppa oppi og knappet skuldrene igjen. Det dumme er at hun ligger fastspent alldeles, hun var ikke mindre urolig men måtte ha tutt ofte, og hun våknet en del.

I går var jeg og kjøpte BabyDan sin på babyhuset her. 399kr inkl festesnor Jeg kjenner en av de som jobber der og hun sa at den jeg hadde var som å gå med en madrass på ryggen... Hun sa også at det var greit å ikke ha den strikken som er i livet på enkelte, Den burde være slett og med fester i sidene for da kan barnet sette seg opp, snu seg litt på siden og får d mye bedre. Den er også mye lenger enn den andre.

Nå har hun hatt ei natt der hun har sove kjempegodt, formiddagsluren sov hun 2 timer uten tutting, og nå la jeg henne kl 20 og hun sover enda.

Den er litt mer kludrete å feste for der er glidelås på ryggen, samt alle 4 festene må tas av å på for hver gang. MEN du hendelse så godt hun sover.. kvalitet framfor kvantitet... skal bruke sparkjøp sin i reisesenga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...