Gå til innhold

Når begynte dere med brødskive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er så lei grøt så jeg lurte på om jeg skulle bytte ut et grøtmåltid med brødskive. Var på HS og hørte om det var ok å begynne, hun er 6 mnd, 7 mnd om en uke. De sa jeg jeg skulle prøve. Det er ikke for tidlig eller? Når begynte dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøvde en skive med leverpostei for en uke siden. Han synes den var kjempegod. Min er 6 mnd i dag :)

Skrevet

He rhar vi spist brød til lunsj i ca 1 uke. Gjett om det var suksess:))

Hun nesten hopper i stolen når jeg setter brødet ned på bordet. Hun er 7mnd om noen dager. Hun spiser brød med leverpostei, prim, kaviar og baconost. I morgen skal vi prøve urteost:) Hun har ikke tenner.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Da blir det brødskive!

Skrevet

Vi begynte vel med små brødbitar rett før han vart 7 mnd, nesten ein mnd etter fst føde var introdusert. Han hadde ikkje tenner, men det gjorde ikkje noko.

Viss jenta di er lei graut er det jo kjempeflott om du får i ho brød. Ho må jo uansett bytte ut grauten med brød på eitt eller anna tidspunkt - så får ho sjølv bestemme NÅR.

Skrevet

Kor mykje gir du i brødmåltid? Til han er mett? Her et ho til det er tomt alltid - og så gulpar ho, må følgja litt med og begrensa ser det ut som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...