Gå til innhold

Råd til dere som skal gifte dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett dere ned og bla igjennom brudebildene på denne siden

http://www.ta.no/bilder/bryllup/article2134564.ece?start=1

Se godt etter hva dere liker og hva dere ikke liker, hvordan dere foretrekker håret, hva dere mener om kjolene, blomstene i samsvar, fargene eks blomster mot kjole, hudfarge mot kjole, brudepikekjole mot kjole, brudgom brud, hva syens dere om måten vildet er tatt på, liker dere sløret sånn eller sånn osvosv

Altså lær av andres feil og suksesser.

kos dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det blir litt feil av deg å si (...) andres feil og suksesser(...). De på bildene du referere til , har valgt det de har på seg. bukett og frisyre ut fra hva de selv liker og syns er fint. Det kan jo være folk som er på forumet det er bilder av også...

Skrevet

Ja, kanskje det er litt drøyt, men du og jeg liker mest sannsynligvis ikke de samme tingene.

Du kan synes at den rosa genseren er helt nydelig, mens jeg synes den er grusom.

En annen ting er også at man trekker av deres erfaring, eks hvit kjole til hvit hud? Passer det ?

Stroppløs kjole uten byste? osvosv.

Dette er ting man kanskje ikke tenker på,men ved å gå inn her så kan man se det på andre.

Det gir deg og andre en ide om hva de kan gjøre med blomster, hår, kjole, hva slags type bilder de liker osv.

Jeg syntes at settingen til noen bilder passet veldig dårlig til den type kjole blomster de hadde valgt og ville ikke ha valgt det selv, men hvis jeg var brud den dagen ville jeg ikke ha lagt merke til det fordi jeg ser mot kamraet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...