Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Gummelillan, du har vel ikke startet natteskravlingen ennå, tonetrollet er mest aktiv tidlig har jeg sett, Dream er sikkert helt utslitt av søvnmangel, men popper nok innom, og dere andre har vel rett og slett et liv utenom DIB da:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 I dag har livet utenom DIB vært svært begrenset... Jeg har ikke vært her bare tidlig, Attpåklatt, men store deler av dagen. Det er jo så mye action her... Ses i morgen. Jeg gleder meg!!!
Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ha, ha. Nei, som du skjønner er jeg sterkest etter 23 ;-) Men ikke for det. Har faktisk hatt en litt sløv dag hjemme og dermed også deltatt i "skravling" med Tonetrollet, Snulder og Reveenka tidligere i dag. Deilig å ha en dag hvor man egentlig ikke har noen planer også midt oppe i kaoset med henting og bringing, kaffebesøk, aktiviteter for ungene etcetc..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Idag har min dag vært totalt kaos føler jeg, fra morgen til kveld... Egentlig så er jeg klar for litt skjønnhetssøvn, bortsett fra at den ikke har virket så godt i det siste:-) Mon tro om den finnes i forskjellige styrker og hvordan man evt fikser det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå