lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Nei, jeg holder også på med å surfe på DIB, skulle egentlig gjøre det litt kjapt men det ble ikke helt slik. Burde selvsagt ha funnet på noe mer "viktig" å gjøre feks. dåps albumet jeg holder på å lage etter dåpen (selvsagt) til Eline. Blir lett scrapbooking teknikk. Er ikke helt inne i det men guri så morsomt å holde på med.
Northernlights Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ikke innom absolutt 24 timer i døgnet da, vet du ;o)
♥Snulder Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 nei.. det er visst jeg som er helt alene her akkurat nå....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Neida... i tilfelle bare kortvarig for vi som har vært her hele formiddagen, vi må hvile øynene våre litt også...
Dream Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Neida. Er utrolig nok innom igjen mellom slagene. Nå lader jeg opp igjen til en ny morsom natt. Mannen er på kjøkkenet og lager nok en kaffe latte til meg - så jeg slipper å rive meg løs
Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Uvant?! Jeg har vært avlogget i ettermiddag og kveld, men nå har sambo gått opp for å legge seg, så da starter min "gyldne time" her inne ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå