Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Tror de to største storkoste seg som fotomodeller, pappan var mest opptatt av at han skulle holde babyen på alle bildene, babyen var mest opptatt av at dama med blitz var teit og mamman ville vel egentlig i utgangspunktet ikke være med på bildene.....joda, det gikk fint, men fy flate for et stressopplegg! Dama med blitzen skremte stort sett vettet av lille baby og hun begynte å gråte hver gang det ble for høy roping, haha....og hun som prøvde å få nurket til å le:-) Joda, blir sikkert noen fine bilder, men med de stive prisene de kjører hos Fame så ender vi vel ikke akkurat opp med veldig mange vil jeg tro:-)
♥Snulder Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Skal straks avgårde for å ta 1-års bilde av Leah! Gleder meg. 5-åringen skal også være med på noen av bildene... han er ikke så samarbeidsvillig. Vi tok bilder av alle ungene da Leah var bare 6 uker, de ble kjempefine til tross for at minibøllen helst ikke ville være med... Sambo klager på at det nesten ikke finnes bilder av meg og ungene, så jeg lurer på om jeg skulle vært med på ett par selv. Men jeg hater nå å bli tatt bilde av da:(
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Tenker det er noen som smelter når de ser bildene, jeg... Kanskje noen som blar opp likevel... Det er en grunn til at Fame er så ivrige på å få dere til å komme da!
Dream Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 God kveld :-) Haha, høres hektisk ut - ser dere for meg! Det blir spennende å se resultatet. Vi har vel bestemt oss for kun et gruppebilde - selv om vi sikkert får lyst på mange. Altfor dyrt for lommeboka her. Og vi som tok utrolig mange ulike bilder og gledet oss til å få flotte bilder på veggen her. Moro i hvertfall.
Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Tenker det ble mange fine bilder av både fotomodellstoresøstre, skremt liten Hannah, stolt pappa og motvillige mamma! Og ut fra de prisene Dream fortalte om skjønner jeg at jeg også denne gangen skal sette ungene og meg i bilen med kurs for Lillehammer i løpet av høsten. Har min egen "hoff-fotograf" der. Veldig flink og ikke på langt nær så dyr som Fame. Tok bilder av meg og ungene til sambos 40-årsdag i fjor (litt rart å gi bilde av seg selv i gave som voksen, men..). Nå med enda en frøken på laget må jo nye bilder til og tror også sambo må overtales til å stille. Har brukt denne fotografen siden 1999 da jeg giftet meg på fjellet der. Ekteskapet holdt jo ikke, men forholdet til fotografen består ;-)
Dream Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Godt å høre det finnes billigere fotografer. Vi vurderer ta hele seansen på nytt - hos NY fotograf. Så har vi kanskje råd til å kjøpe noen bilder også. Da gjør det ikke noe med et litt lengre biltur
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Aldri så galt at ikke det er godt for noe:-)
Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Ja, tror prisene her i Oslo-området er unødig dyre. Har en god venninne på Lillehammer (kusina til eks'en) så jeg kombinerer da en tur til fotografen med hyggelig besøk og eldstejenta kan besøke sin fars slektinger samtidig. Veldig greit og helt andre priser mener jeg å huske. Skulle dere ha kjente i området er det virkelig verdt å sjekke ut. Se www.fotokirsti.no. Babybilde av min Hannah (nå 2 år men der 7-8 mnd) under barn og "nakenbilde" av meg og henne under familie ;-)
Reveenka Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Er det du som har det flotte, lange håret(grønnavmisunnelsemenviserdetikkeåneida!), og den nydelige lillebabyen med mørkt hår(balanserende på armen)? Flotte bilder! Vi har så lyst til å gå til fotograf og ta noen ordentlige familiebilder, nå ble jeg inspirert!
Gummelillan Skrevet 6. september 2006 #10 Skrevet 6. september 2006 Jo takk, det er meg og min Hannah som nå er to år. (Har nå i tillegg Leonora på 4 1/2 mnd så med MYE amming de senere år er jo ikke håret like tykkt lengre da ;-( Men forholdsvis langt fortsatt ;-)) Hun fotografen er bare kjempeflink. Jeg finnes på ingen måte fotogen, men hun gjorde det hele så morsomt at jeg greide å slappe av og resulatet ble ikke så værst. Anbefales! Har selv tenkt å få med hele familien (storesøster på 6 og sambo) i løpet av høsten og tatt en skikkelig serie av oss alle nå og så gjenta det hele når jentene er i tenåra. Utrolig hyggelig å ha senere.
Gummelillan Skrevet 6. september 2006 #12 Skrevet 6. september 2006 Husker faktisk ikke helt hva det kostet (tok det jo i ammetåka med nr 2 og nå i min tredje ammetåke...) men jeg husker at det var vesentlig lavere enn hva min eks måtte betale da han og eldstedattera tok bilder på Fame i Bygdøy allè. Både selve fotograferingen og bildene du kunne kjøpe var til en overkommelig pris. Og så er hun veldig flink.
Dream Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Tusen takk for godt tips om fotograf. Jeg sendte like godt en mail til henne med forespørsel om priser, og fikk svar alt idag. Helt andre priser enn hos Fame - overkommelige priser. Synes bildene av dere var så flotte.
Gummelillan Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 Ja, hun er bare kjempeflink og veldig hyggelig også da. Jeg er på ingen måte fotogen, men hun får deg virkelig til å slappe av slik at resultatet blir bra. Og så er det jo litt greit at man kan ha råd til å kjøpe bildene etterpå også da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå