tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg leste nettopp gjennom svaret mitt til deg i stad. Litt krasst, ja..... Jeg er egentlig slett ikke så veldig kranglete av meg, så jeg beklager at jeg hisset meg opp. Ingen grunn til det! Og dessuten hørtes jo det teltet fabelaktig ut til Zadine, som hadde problemer med kattene!
Libra & Leo Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Helt i orden. Ble bare litt frustrert selv, men er langt fra langsint:) Veldig hyggelig at du tar kontakt og sier dette, ser opp til sånt:)
Lille2004 Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Og jeg syntes det var flott å få en link til et slikt Crib-telt. Har lurt svært på hva det var for noe, da dette er beskrevet som en løsning i en fantastisk sove bok jeg har fra USA. Kan f.eks. hjelpe når barna kommer i den alderen at de begynner å vandre om natten og får sin søvn ødelagt av det, men ennå for små til å fortså hvorfor de bør gå å legge seg igjen til å sove (eller for små til å "forhandle med eller permiere soving". Har ikke skjønt hva det var for noe, for jeg har aldri hørt om det her i Norge eller sett noe slikt. Nå skjønner jeg hvordan det er tenkt. Så nå kan jeg få tak i det hvis behovet skulle melde seg (er ikke der enda, hun sover som en stein og er for liten til å klare å klatre ut av sprinklesengen). Ser det er en smart løsning for de som f.eks. har dyr som kan hoppe oppi senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå