pupsy Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Er det noen som har erfaring med å gå på Vannkanten i Bergen med baby? Jeg har en 9mnd gammel pode, og vi har ikke gått på babysvømming, men jeg har lyst til å ta ham med dit for å plaske litt! Er det noe tilrettelagt for småbarnsforeldre der?...og er det noen bra tid på dagen å gå når det ikke er så mye folk? Takker for svar!
Mulle :) Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ja ene basenget rekker deg gjerne opp til låret.. på det dypeste.. Helt supert for alle aldre
pupsy Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Det høres bra ut, jeg kunne tenke meg å prøve, men er litt "nervøs"...han har jo bare badet i den lille stampen sin før!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Det er kjemppefint der! Det ene bassenger er dypt så du må bære han, men nyyydelig temp!!
Ranveig R Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Viss han ikkje er vant til å vere i basseng, vil eg definitivt anbefale deg å holde deg i terapibassenget, som held eit par og tredve grader. Nydeleg temperatur for ein liten knott. Det er laga til trapp ned i bassenget, så du slepp å klatre i stige med baby på armen. Trur det er ganske roleg på kvardagane, egentlig uansett tid. I helger og skuleferiar er det ofte veldig fullt. Du kan ta med deg vogna inn viss du vil, du berre tar sånne blå "skoposar" på hjulene. Vér obs på at babyen sannsynlegvis ikkje vil orke å vere uti vatnet så lenge, det er ein grunn til at babysvømminga berre varer i 20-30 minutt. Guten vår holdt ut i nærmare tre kvarter ein gong, men det er rekord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå