Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hadde tenkt til å ha på meg bunad i dåpen til Oliver i slutten av oktober.. Prøvde den nå, og den var en smule trang for å si det... Er det noen som vet hvor mye det koster å sy ut en bunad da?? Er det uvanlig å ha på bunad i dåpen???
Tigergutt Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg hadde bunad i kirken - vi var tre par som døpte ungene våre, og alle hadde bunad på. Jeg tok av bunaden etter 3 timer da jeg skulle amme snuppa. Da tok jeg på meg skjørt og bluse.
bejb25 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 jeg skal ha bunad på meg i dåpen til lillegutt. jeg kommer til å ta den av etter kirka å vi har tatt bilder. da skal jeg ha dressbukse,jeg liker ikke kjoler eller skjørt..
Ranveig R Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Hehe, eg hadde vore skikkelig god om eg skulle ha klart å trøkke meg inn i bunaden til dåpen. Men så hadde vi dåp veldig tidleg og (3,5 veker), så eg hadde framleis "gravidmage". Det burde vel ikkje koste så veldig mykje å sy ut bunaden, spesielt om du finn ein privatperson som kan gjere det for deg. Viss du må gjere det hos husfliden derimot kan det fort koste litt går eg ut ifrå, utan at eg har nokre tal å vise til.
Gjest irismor Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Som regel dyrt å sy ut bunaden, men det kan jo tenkes at den passer når tiden kommer. I snuppa sin dåp så hadde halvparten av gjestene bunad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå