Gå til innhold

Skal jeg be henne i dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha mange venner i dåpen til lillegutt. Jeg har en veninne som jeg har hatt veldig lenge. Det har vært endel krøll i det siste, uvennskap pga at hu er fornærmet. Vi har egentlig skværet opp det, men merker at det ikke er i orden likevel. Hun er sur, og unngår oss føler jeg. Tar aldri kontakt ol. Jeg vurderer å be henne i dåpen for å prøve å bedre ting, en "utstrakt hånd", og nok en sjanse til henne. Vi har noen felles venner som kommer, så hun blir ikke ensom.

Hva mener dere? Er det rart og litt "falskt" å be henne. Har jo ikke snakket med henne på 2 måneder, og kanskje like lenge før det igjen. Eller er det en "ny start" for vennskapet vårt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du inviterer henne, så strekker du ihvertfall ut hånden til henne.....

Skrevet

Jeg hadde kanskje valgt en litt annen anledning for å gi vennskapet en "ny start" enn en barnedåp..... Dåpsdagen skal jo være en koselig dag, sammen med familie og gode venner. Ikke en dag du skal bruke til å prøve å rydde opp i forholdet til en venninne........

Hvis du absolutt vil be henne i dåpen, så hadde jeg hvertfall invitert henne med på kafè o.l. i forkant, sånn at alt er "ok" mellom dere når dåpsdagen kommer.

Men dette er jo min mening :-)

Lykke til.

Skrevet

Bare slekt ble bedt i dåpen til gullet vårt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...