Gå til innhold

Madrass i vogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger babyen deres på i vogna?

Vi har en simo kombivogn.Bruker den madrassen som fulgte med, men nå syns jeg den virker så flat og ubehagelig å ligge på? Går det ann å kjøpe en tykkere som hører til vogna, eller legger dere dyner i bånn eller hva gjør dere????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder med den lille som er med vogna. De kommer for høyt om du legger mere nedi.

Da er ikke vognen like sikker lengre.

Skrevet

Blir det for høyt med en ekstra dyne nedi... eller noe annet som gjør det litt mere mykt?????

Skrevet

Jeg kjøpte en overmadrass på Jysk. Etter at den var vasket og krympet litt passet den akkurat i bagvogna vår.

Skrevet

Du kan jo legge ett saueskinn nedi.

Skrevet

Har den lille madrassen og lammeskinn nedi. Når det blir kaldere skal jeg bytte ut skinnet med dunpose.

Skrevet

Guten vår vart fødd på hausten, så han hadde vinterpose i vogna så lenge han brukte den.

Husk at ein baby er så lett at den nesten ikkje "trykker ned" madrassa i det heile tatt. Viss du er god på å rekne kan du jo prøve å finne ut kor tjukk madrassa di er i forhold til vekta di, og gjere det same med babyen. Det skal ikkje mykje postring til for at babyen skal ligge komfortabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...