Månestråle85 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Skal gifte meg i juni 2008, og har så smått begynt å lete litt etter lokaler. Vet det er lenge til, men bor i London, og tar laang tid å planlegge bryllup så langt borte, hehe. Vi trenger ett lokale til ca 60 gjester (veldig usikkert antall, men,men). Trenger et kjøkken, da vi skal ha mat via Skien Fengsel (de har kjempegod catering mat!) Må jo ha et sted å varme opp maten. Er ikke så interessert i restaurant og hotell, men mer et veldig fint grendehus eller noe. Håper noen kan hjelpe, da jeg "sitter litt fast". Trenger ikke å være midt i sentrum. Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Skien Røde Kors hus, Odd Fellow, Villa Fløyen.. Hmm har hjerneteppe akkurat nå men skal skrive inn når jeg kommer på flere..
Månestråle85 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 takk for det vet du om de har kjøkken inkludert? og hvilket syns du er finest. (om du har sett innsida av alle da)
twinmother Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 hei jeg har vært i alle sammen og vill absulut abbefale villa fløyen , men burde bestille tidlig blir fort booket der
Gjest Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Hei! Siden du skal ha catering, kan du bl.a ikke bruke villa fløyen, der må du bestille mat og drikke gjennom dem.. når en vinflaske fort koster 300 kr blir d jo dyrt. men de har utrolig flotte lokaler da. Det samme gjelder odd fellow i porsgrunn. Odd fellow i skien er veldig fint, der mener jeg du kan bruke catering, og de har bra kjøkken.. Selv vil jeg anbefale Halen Gård i Langesund, der skal vi gifte oss til neste år.. Kjempeflotte lokaler, perfekt til d antall gjester du skal ha.. flott kjøkken, du kan ta med deg den maten og drikken du vil ha selv. og d koster bare 2700 for en helg. Litt utenfor d området du hadde tenkt deg, men vel verdt å sjekke ut.. Gå inn på Bamble Kommunes nettsider, lokalene er nemlig kommunale.. Ellers er bl.a Hei klubbhus veldig bra, bra kjøkken og et kjempebra kjølerom for all drikke.. koster 3000 for en helg å leie.. Halen gård burde du forresten bestille tidlig, jeg bestilte i januar, og gifter meg mai neste år..og da var ganske mange datoer allerede booket.. Lykke til med jakten og planleggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå