Gå til innhold

Expat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite tips som gjør at innleggene dine blir lettere å lese:)

For å skrive "å", kan du trykke på tasten med disse tegnene `\´ på. står rett ved siden av backlash tasten.(Den med pil mot venstre)

Trykk på Alt Gr+´ og så på a'en, så blir tegnet á.

Ø kan du trykke på tasten rett under " ^¨~ " så blir det ö.

Prøv deg litt frem, syns det er fint å lese innleggene deres, og kjempefint om det hjelper deg med noe du kanskje ikke var klar over på tastaturet ditt.

ps...dette er absolutt ikke kritikk til deg, bare et tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor er det så vanskelig for deg å lese innleggene hennes da? synes det går fint jeg..

Skrevet

nå har jeg lest igjennom innlegget hennes og jeg synes ikke det er noe vanskelig å forstå henne.. hun gjør jo helt riktig..å er jo aa

Skrevet

Men jeg sa jo at det ikke var kritikk, er det så vanskelig å forstå at andre enn deg selv kan synes det er litt vanskelig å lese?

Hvorfor skal det krangles på hver bidige innlegg på dette forumet?

Om hun ikke vil, så er jo det helt greit, men kunne jo også være at hun syns det var greit med et lite råd som ikke er tvang men helt frivillig.

Kjenner jeg begynner å bli irritert over at man ikke kan si noe her inne uten å få mengder med slike svar..

Skrevet

Vanligvis sitter jeg paa mac, og da er det ikke noe problem, men pá denne maskinen blir det lettest med aa, ae og oe... Vet at det er litt klónete, men slik er det da...

Skrevet

Helt greit det:)

Det var ikke noe vondt ment altså:) Bare et velmenende råd.Du skal seff skrive slik du selv føler for, visste bare ikke om du var klar over alternativene eller om du syns de er vanskeligere enn aa.

Fortsett å skriv, leser det meste her inne med stor interesse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...