Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 klarte ikke å la vær. Kjøpte noen i str 50 og noen i str 56.På mandag får vi kanskje vite kjønnet, så da får vi kanskje handle litt mer klær etter det
cloud watching Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Kjøpte du helt nøytrale da? Jeg husker søstra mi (som ikke visste hva hun fikk) kjøpte en god del babytøy. Hun hadde det i skapet og så på det og etter en stund ble hun lei og gikk tilbake til butikken og bytta det inn. Sånn holdt hun på i månedsvis, he he.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 De fleste var helt nøytrale siden vi fortsatt ikke vet kjønnet. de fleste er berre hvite. jeg tenker slik at en body er en body, det trenger ikke være noe spesielt med den. men når jeg derimot skal kjøpe klær som skal være utenpå, da må jeg kjøpe noe jeg virkelig liker
En liten mamma Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Syns det er så vanskelig å finne nøytrale klær jeg... Vi var på shopping på lørdag, hadde bestemt oss for å kjøpe litt klær til junior bare for kos. Men vi endte opp med: Ingenting! Jeg som elsker babytøy, følte meg nesten syk da jeg kom hjem! Håper inderlig at vi får vite kjønn på UL neste uke, så vi kan begynne å shoppe!
Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 det er derfor jeg vil vite kjønnet. Vil ikke berre gå rundt å kjøpe nøytrale klær hele svangerskapet. Håper virkelig vi får vite det på mandag, for det koster mye å ta det privat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå