Uwimana Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 noen her som har hatt god effekt av å bruke miniform til barnet sitt?? funker det liksom?? og hvor lang tid tar det iallefall??
Blomman Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 stygg ulv her og jeg - preparatet heter minifom.... sorry - måtte bare si det - ikke bli sint på meg klem
Uwimana Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 seff blir jeg ikke sint:) jeg har bare vært litt rask her, og rett og slett skrevet feil!!! jaja slik kan det gå...må vel være AMMETÅKA;) HAHA
Blomman Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 men nå kan du få lov til å gå over f eks mine svar på ammedebatten...mange feil der...
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Har brukt det i halvannen uke og føler vel ikke at det har hatt noen effekt her i heimen! Brude jo merke noe etter 2-3 dager i og med at det står antydet opå pakningen...
MissHønemor Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Vi fikk så si en helt annen baby etter at vi begynte med minifom, hun skrek mindre, og virka mer rolig og tilfreds. Det ble mye enkelere å få henne til å rape etter måltidene også. Slutta med det etter en mnds tid ca, men etter en uke måtte vi begynne med det igjen.Da var d på'n igjen med MYE skriking, og tydlig at det var luft som plaget henne. Så på jenta vår fungerer det Det tok ett par dager får den begynte å fungere. Det virker som det er enten eller med minifom, enten virker det eller så gjør det ikke. Har også hørt mye rart om det, at det er placebo, at det har ingen hensikt i å bruke det osv. men som sagt, det virker på jenta vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå