Kjerringhelvetet <3 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Er blitt veldig glad i denne pumpa, misforstå meg rett, men den søler så innmari. Det er den myke gummimansjetten som sitter mellom puppen og hardplasten i tuten som er problemet. Det samler seg alltid masse melk mellom gummien og plasten, og så renner det når jeg tar pumpa fra brystet. Skal den være slik, eller er det noe feil på den, eventuelt jeg som bruker den feil? Har liksom sørget for å dytte den godt sammen, også.
Clementine Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg får ikke til å pumpe i det hele tatt med den jeg, så etter uttallige forsøk har jeg nå gitt opp hele pumpegreiene. Det er bare søl over alt og masse styr, nesten ingenting kommer ut og jeg blir helt utslitt. Vet ikke om det er pumpa som er dårlig eller jeg som ikke har evner til pumping, men jeg gidder ikke kjøpe en elektrisk pumpe bare for å se om det går bedre. Hater den dumme pumpa.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 helt likt her også!!! må alltid ha papir under pumpa...
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Heisann Jeg fant en teknikk som virket for meg. Jeg lener meg litt fremover mens jeg pumper. På den måten klarer ikke så mye melk å finne veien tilbake og opp mellom gummien og plasten. I tillegg så slipper jeg opp vakumet innimellom for å la oppsamlet melken renne raskere ned i flasken. Da skvulper det ikke så mye frem og tilbake når jeg pumper. I tillegg dytter jeg en tørkerullbit under det brystet jeg pumper. Det tar de få dråpene som likevel sniker seg unna ) Vet ikke om dette hjelper eller om du har prøv noe lignende. Men det hjalp for meg )
Tigergutt Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Her bruker jeg kun hardplasten direkte på puppen - fungerer mye bedre enn "gummikoppen" som settes på.
lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Jeg er veldig glad i samme pumpe den var i bruk 3 mnd. sammenhengende nesten hver dag. Jeg gjorde også som lorang tok av gummikoppen og da var det mye letterre, men det er også viktig å tror jeg å lene seg litt fremover. Håper du får det til.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Jeg har brukt denne pumpa i snart 8 mnd nå. Begynte å søle sånn som din for ett par mnd siden kanskje. Jeg tror det kommer av at den mansjetten er blitt litt løs, sånn at det drypper mellom den og hardplasten. er ikke helt sikker men. Drypper selv om jeg lener meg forover når jeg pumper. Går jo an å kjøpe en ny sånn kanskje? Tror du kan kjøpe nye deler..
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2006 Har brukt den bare i 2 uker. Synes den burde holde lenger enn som så ;-) Ellers er jeg veldig fornøyd med den. Bortsett fra sølet.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Jeg bruker også hardplasten direkte på puppen. Synes det var vanskelig å få det lufttett med den myke gummimansjetten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå