Gå til innhold

Fødselsforberedendekurs 5 okt. på Ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som skal dit da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kab¤

Jeg kunne egentlig tenkt meg det tror jeg.... når er det? Er det noe form for påmelding til det? Har glemt å spørre jm om det jeg.

Skrevet

Ja, du må melde deg på. Gå inn på nettsidene til Ullevål og klikk deg inn på fødselsforberedende kurs eller noe. Der kan du komme med ønske om tid for kurs. Jeg skrev at jeg ønsket i uke 40 og fikk da til svar at jeg og min samboer var velkomne til kurs 5 okt kl. 16.30 og omvisning og praktisk info etter det.

Meld deg på da vel:)

Skrevet

Høres litt interessant ut, må si det. Skal høre litt med sambo om han har lyst. Hadde jo vært ålreit å møtt noen flere som venter også. Og jeg tror vi har termin ganske likt, jeg har 12. nov. =)

Skriver inn på nov.klubben hvis vi mld oss på jeg! :o)

Skrevet

Ja, jeg har termin 15 nov :) Hvilken fødeavdeling skal du på? jeg har plass på fødeavdeling B.

Skrevet

Jeg skal på ABC jeg da. Er veldig spent på det. Hadde plass der forrige sv.skap også, men da fødte jeg i uke 21, og havnet jo på føde B i steden. Utrolig flinke folk, har kun gode ord å si om det. Du er i trygge hender =)

Men du, jeg sjekka litt på ullevål sine nettsider ang. kurs. Det var jo så mye å velge blant.... men det må vel bli det kurset som heter fødsel og smertelindring som går over 3 timer? Sambo er positiv til det, så det blir nok kurs på oss også =) Skal til ktr. på mandag, skal spørre jm om hun kan mld oss på da.

Skrevet

Ja, det er det kurset vi også skal på. Men du må melde deg på selv da.. eller går du til kontroll på Ullevål? Må klikke deg inn på det skjemaet her:

http://www.ulleval.no/UUS/Skjema1.asp

Fyll ut dette og send det inn, så vil du få svar ganske kjapt.. tror jeg fikk svar etter 1 dag eller 2 :)

Skrevet

Har lyst å bli med, men er det bare om ettermiddagen disse kursene er? Vi har jo ett barn fra før.

Skrevet

Virker som om det bare er på ettermiddagen.. Må nok ha barnevakt da ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...