Gå til innhold

Kan det være hormonene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har begynt å slite i forholdet..

Vi har en sønn på 4 1/2 , og venter barn nr 2... ( er 17 uker.)

Det er i grunnen jeg som sliter fordi jeg føler jeg har mistet følelsene

mine for han. Dette gjør meg kjemperedd! Han sier han elsker meg hele tiden.. Det er så rart, for når jeg ser på han, lurer jeg av og til;

hvem er du? Han virker så fremmede, akkurat som jeg ikke kjenner han... blir skikkelig redd altså.. Det har vært slutt mellom oss tidlg.

da sønnen vår var 2 år, vi bodde hver for oss i halvannet år, med delt

foreldreansvar. Vi fant tilbake til hverandre og flyttet sammen igjen. Sønnen vår kommer til å bli helt knust hvis vi går fra hverandre igjen..

Blir kvalt av tanken av å måtte være sammen med han resten av livet, hvis det skal føles sånt, for å skåne ungene...:( Kan graviditet forandre på følelser , gjøre at du mister lysten og følelsene plutselig forsvinner??? Følte det gikk bra før jeg ble gravid..... ???

ER DET NOEN SOM VET?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok være hormonene, men hvorfor ikke se det an litt, det er dumt å gjøre noe overilt for veien tilbake kan være langt. Hva med å finne på ting sammen som begge liker? Skaff dere barnevakt og dra på "date". Kanskje får du igjen "kjæreste-følelser" for typen din.

• 2 uker senere...
Gjest Riga19 - jente 22.10?
Skrevet

Du satte faktisk ord på det som surrer rundt i hjernen min! Henta posten for noen dager siden, og da var det brev til kjæresten min...og jeg bare stirra på navnet hans, og tenkte: hvem er det? Er jeg virkelig sammen med ham? Veldig rart...blir også litt skremt.

Men jeg har altså ingen råd til deg...men jeg skjønner altså situasjonen. Vi venter vår første om ca en måned, og jeg er veldig usikker hvordan ting blir, for greier jeg å være sammen med ham når jeg har det sånn? Blir ikke kvalt av tanken av å være sammen med ham resten av livet...er heller redd for å miste ham som venn, for han har gjort det klart at han ikke greier å være venn med meg hvis jeg slår opp, så det er jo noe jeg også må tenke på!:-/

Håper noen kan hjelpe til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...