Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Eg fikk ein gutt for 6 mnd sia, og har rett og slett vondi i underlivet mitt endå.. Eg rivna ikkje særlig møkje, og blei sydd ein del sting, men veit ikkje kor mangen.Blei sydd litt ned mot endetarm-åpningen og litt innover i åpningen. No når eg har sex så føles da ut som åpningen ikkje vil tøye seg likssom og da er veldig stramt og vondt. svir nederst i åpningen, og føles som da e ein liten flik som ikkje er grodd! Eg blør også alltid etter sex, men ikkje dagen etterpå likssom. Kan ha sex toppen 1 gong i veko for eg blir så sår og det varer så lenge. lurer nesten på om de har sydd meg feil sammen eller noke sånt? andre som opplever da på samme måte??
Clementine Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jeg føler meg også unormal nedi der, det er vondt å ha sex innimellom og visse stillinger funker ikke for mannen min heller lengre, men jeg har det langtifra så ille som du. Snuppa er snart 4 måneder. Du burde nok sjekke dette med legen din. Hva sa de på 6-ukerskontrollen?
lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Jeg ble sydd på Bærum sykehus og har nettopp vært på Ullevål for å få fjernet det siste stinget. På 6 ukerskontrollen fjernet fast legen min de 2 han fant, men etterhvert begynnte jeg å kjenne tuppen på det siste stinget. Mitt råd er å gå til legen og få det sjekket opp, legen på Ullevål sa at det var ikke så uvanlig at stingene ikke forsvant av seg selv.
lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 glemte å si at jeg fikk Eline 06.februar.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Legen sjekka ikkje underlivet mitt på vekers kontrollen..
lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Det burde du få han til å gjøre. Bestil ny time.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 enig med lifa og Eline...få det sjekket ut... men om du er litt "tørr" i slimhinnene, kan det hjelpe med glidekrem....jeg slet litt med at jeg liksom ikke var våt nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå