♥Snulder Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Fordi han bruker ei ferieuke på å endelig få satt opp en ekstra vegg!! Som det skal bli soverom til vesla bak! Hurra! Så kan hun få lov til å flytte inn dit når mamma er klar til å slippe taket... om noen mnd.. kanskje...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Så heldig du er som har en Handyman!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Ja du er heldig!!! Min er snill da, og flink til å lage mat, og sosial osv...men handy - NOT ;-)
♥Snulder Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Har nok fått i pose og sekk her ja! Han er utdannet kokk også... lager all maten her!!! Men etter død ektemann....død neste-samboer.... så nyter jeg denne i fulle åndedrag!!!! Alle gode ting er tre - ihvertall når det gjelder menn... for meg:)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 I så fall unner jeg deg din handyman av hele mitt hjerte! Klem
Reveenka Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Da stiller vi i samme klasse når det gjelder flinke menn - min er også handyman OG flink på kjøkkenet og et par andre steder også når jeg tenker meg om...c#,)... Gift og skilt og gift igjen jeg - og da jeg kom hjem med denne, hvisket moren min til meg(hun dro meg litt til siden) :"Dette er det beste du har hatt med deg hjem hittil! Hvor gammel er veslejenta di? Det har sikkert blitt nevnt et sted, men ... Min er straks syv mnd, og jeg tenker at det kanskje hadde blitt litt mer dreis på sovingen hvis hun fikk eget rom?
♥Snulder Skrevet 6. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2006 Vesla vår er 11 mnd om 2 dager:) Blir verre med sovingen til mor tenker jeg... må jo løpe inn og ut hvert 10. minutt eller oftere for å sjekke at alt er vel...
Gummelillan Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 He, he. Er vi ikke heldige!? Tror fellesnevneren for oss modenmammaene må være at vi gjerne har lært litt i løpet av de årene som har gått og derfor valgt livsledsagere med omhu. Og de av oss som bommet første gangen vi fikk velge, har lært av egne feil og gått for enere i denne runden! Har opplevd noe av det samme med min mor. Hun var skeptisk før hun traff sambo da jeg allerede var gravid og det ikke var såååå lenge siden jeg skilte meg fra eksen... Men fikk stående ovasjoner, ja ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå