Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere kloke hoder - i hva oppbevarer dere klær som prinsen eller prinsessen er vokst i fra? Pakker dere i plast eller esker?? Redd for fukt og sånn, for klærne skal oppbevares på loftet.

Jeg har planer om en ryddeøkt som dere skjønner. Skal levere masse til Fretex, men de fineste tingene vil jeg beholde. Har sikkert "spart på" hver eneste sokk og body fra eldstemann og han er tre år... Har en jobb å gjøre som dere skjønner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ville vore heilt sikker på at alle kledna er reine. Dersom det er litt flekkar på dei, gulp ol. vil desse flekkane garantert kmma fram dersom dei vert lagra over litt lengre tid. Føe me fekk vår gut var eg heima hos mor mi, og såg over barneklærne som var etter meg og mine søsken. Nokre av dei hadde stygge felekkar, som var kommen fram.

Eg har lagra klær som er for små i ein boks som eg har kjøpt på europris. Den står under senga til poden. Veit ikkje heilt kva som er best dersom dei skal liggja på eit loft, men eg trur eg ville brukt ein boks...

Skrevet

jeg lagrer i esker...eller har jo bare begynt med min første eske, jeg må lagre i kjeller, og syntes kansje at tette plastkasser høres bedre ut...

Skrevet

jeg tar vare på absolutt alt jeg :) legger det i svarte søppelsekker og deretter i tette plaskasser.

Skrevet

Eg pakkar alle for små klede i akkurat passeleg store pappøskjer frå IKEA, i og med at det ikkje er fare for fukt. Vil ikkje pakke i plastsekkar, synest dei lukar så rart etterpå (sjølv etter vask..), men det er mulig det berre er meg.

Skrevet

Jeg har lagt de i plastikkposer, for å så pakke de ned i esker=O)

Skrevet

Sånn "plastbokser" med hjul og tett lokk. Da ser jeg fra utenpå hva de inneholder og husker da sånn ca hvike str det er oppi. har dem på loftet

Skrevet

Pakker i tette poser med vindu, hank og glidelås. Likner på slike poser man får dyner i. Forrige uke hvertfall var det kampanje på disse posene på Kid - to for prisen av en. Ikea sine poser er også ganske fine, men de er litt store for klær og de har ikke vindu slik at du ser hva som er oppi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...