Gå til innhold

Ang DIB-treffet i Oslo i dag på Bittes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi adr til dette stedet er for ny for kartboka mi kom jeg 8 min over 12, altså 8 min for seint etter å ha stesset en del for å finne fram. Og da var det ingen der!! Hadde dere dratt derfra på trilletur allerede?? Synes det var dumt for da måtte jeg jo bare gå alene på tur jeg da... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vet ikke hva som skjedde der, men jeg la ut beskjed her i går, samt på treff-sidene (siden jeg fikk beskjed her tidligere om å ikke mase om treff på disse sidene..) at vi ikke kunne (sykdom, både hos meg og mini, vil ikke smitte noen..).

Hvor de andre var vet jeg ikke.. :(

Men jeg møter deg gjerne en annen gang Basse75!! Når vi er friske :)

Skrevet

Passet dårlig for meg denne gangen, men er gjerne med en annen gang. Basse 75, er du 75 modell? Jeg også. Hvor i Oslo bor du?

Skrevet

Ja, så at du ikke kunne komme i dag.

Det hadde vært koselig å møtes senere ja! :)

Hvis det er sånn at det ikke er populært å skrive om DIB-treff her så kan vi vel gjøre det utenom disse sidene da..

Mail meg når du er frisk du så møtes vi! :)

PS: hvis andre i Oslo vil møtes og så er det bare å maile dere og altså!

[email protected]

Skrevet

Sikkert ikke så veldig morsomt nei. Syns det skjer så ofte at folk ikke dukker opp som avtalt. Veldig dårlig gjort syns jeg. Ok greit når du gir beskjed god tid i forveien, samt at du har en god grunn, men alikevel!

Skrevet

Selma, jeg er 75 modell ja. Bor på Ekeberg. :) Da blir du også med neste gang da! :) Send meg mailadr da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...