Gå til innhold

Vanlig å bli kvalm?(hvis fødsel er i gang)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu igjen...har slitt med litt maserier de siste dagene som dabbet helt av..hadde sex igjen i dag,og merka det fort...Satt nettopp og spise,og der satte jeg igang med å spy som en gris..rakk ikke toallettet med en gang..nå føler jeg meg like fin som om ingenting skjedde..kjente jeg fikk gode tak i magen da jeg lå over dass..Noen som vet om det er vanlig med oppkast/kvalme?Slimproppen har også gått:)Jippi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forrige gang jeg fødte sa jordmor til meg at var vanlig å kaste opp når du har ca 6 cm åpning.

Skrevet

Har hørt om flere som har kasta opp under fødselen ja,satser på at noe er på gang! skulle ønske det var meg..

Skrevet

Jeg ble syk og kastet opp ca den første uken før fødsel....var ganske uvel....spydde også under riene.

Skrevet

Jaaaa..desverre..jeg har bare maserier og spyr som en galning...er mye på føden og fødende der spyr hele tiden...men jeg får det fordi maseriene er så vonde og magen vil ikke oppføre seg da...

Skrevet

Jeg har vært småkvalm de siste par tre ukene, og det er visst veldig vanlig på slutten. Har også i helgen vært plaget med maserier, og da har kvalmen vært enda mer "tilstedeværende" - uten at jeg spyr - hater nemlig å spy.

Sist gang jeg fødte, så kastet jeg opp ca 5 ganger. Men det var fra jeg hadde 5-6 cm åpning. Da kaster man opp rett og slett fordi smertene er en veldig påkjennelse for kroppen.

Hvor vanlig det er å være kvalm i begynnelsen av fødselen vet jeg ikke, annet enn at det generelt er vanlig å være kvalm på slutten.

Skrevet

takk for svar jenter:)tviler på at jeg har 5-6 cm åpning..haha:)Men greit å vite at det ikke er uvanlig hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...