Gå til innhold

Kan man merke om man er gravid noen dager etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid nå, føler jeg er øm i nedre del av magen....men det er vel kanskje mest sannsynlig innbildning...? Vi hadde sex på søndag, det er to dager siden! Har så fryktelig lyst:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det kan du nok ikke kjenne... Du kan tidligst merke noe når et evt. befruktet egg fester seg,det skjer ca 8 dager etter. Og selv da er det ganske sjeldent at man kan kjenne noe som helst,men det finnes jo unntak. Vanligst er det nok å kjenne symptomer siste dagene før ikm,og ukene utover..

Skrevet

Hei!

Jeg merket noe veldig tidlig, men ikke før ca. 1 uke etter el. Jeg fikk vondt i puppene. De vokste liksom.....

Skrevet

Jeg hadde el på søndag og sex fredag og søndag morgen. Jeg er også veldig øm i nedre del av magen i tillegg har jeg i dag fått ømme bryster og vært småkvalm.Vet at dette kanskje virker innbilt, men jeg var gravid på forsommeren og det endte i SA i slutten av juli, da startet også kvalmen og alt det andre 2 døgn etter EL. Kan være tilfeldig og kan være innbilt men det kan også stemme. Egget fester seg etter 2-8 dager. Det har i allefall jeg lest. Vi får krysse fingrene, bare tiden vil vise:) Når har du IKM?? Jeg har 17. september

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...