kruta78 Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 jeg ammer først og gir erstatning etterpå. Gutten min vil stort sett ha mat etter 2 1/2 time på dag og hver tredje time på natt(han er 1 mnd). Er ikke dette litt ofte? Skal jeg bare la ham skrike og vente litt??...
06-08 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Jenta mi er snart 4 mnd og spiser hver 2-3 på dagtid. Når ho var 1 mnd spiste ho hver 1-2 time. Jeg hadde gitt han mat når han ville ha mat, så lenge han er så liten!
Diadora Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Våre gutter skulle også ha mar så ofte da de var 1mnd. Nå er de 3mnd og vill ha mat hver 1-3t på dagen oftere om kvelen. Om natten så går det først 6t så 3t.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 gi babyen mat når han trenger det!! jeg gir gutten min mat når han trenger det. han spiste alt fra hver 1.-3 time når han var 1 mnd. nå er han 2,5 mnd, spiser fortsatt kanskje hver 2. time på dag.sover fra åtte til alt mellom 3 og 6.30 på morgen da han får mat før han sover videre.. jeg ser ikke på klokka..
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Da jenta min var 1 mnd fikk hun mat akkurat så ofte hun ville, ofte hver time, og vi hadde ingen rutiner. Nå er hun 4;5 mnd og spiser faste måltider (0700, 1100, 1500, 1900 og ofte en gang om natten). Det fungerer godt med faste rutiner her. Hun spiser seg mett når hun vet det er mattid, og blir skjeldent sulten mellom måltidene. Hadde hun bedt om mat hadde jeg imidlertidig gikk henne det, uavhengig av hva klokken viser. Barn spiser ofte litt i rykk og napp, ettersom de vokser:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå