jente+gutt+? Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Hvilket merke planlegger dere å bruke til babyen. Tenker på shampo,bodylotion o.l.
~mamma~ Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Gå inn på Grønn Hverdag sine internettsider. De har testet babyprodukter for skadelige stoffer.
Tredje nurk underveis Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Weleda babyprodukter som fås kjøpt i helsekost. Naturlig og fint.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Minst mulig. Sist brukte jeg en flaske babyolje fra Weleda det første året. Den ble ikke tom. Utenom det brukte vi shampo fra babyline siden gutten hadde mye hår. Brukte ikke såpe og ikke bodylotion. Hadde A-creme påom huden var tørr i ansiktet.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Snakket akkurat med helsesøster om dette, og jeg skal bare bruke vann og evt litt uparfymert olje i badevannet. Ikke shampoo el noe før babyen er blitt større, og huden tåler mer. Da tror jeg jeg vil bruke babyline.produktene. Hørt de skal være bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå