Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Det står på pakningsvedleget at man skal gi det før hvert måltid. Men vesla hos oss deler opp måltidet sitt i 3 eller 4 med pauser imellom (kanskje 10 min). Skal jeg da gi minifom hver gang før jeg legger henne til brystet igjen?
meg tjohei Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 jeg har samme "problem" og gir henne nye dråper hver gang. men jeg er så lat at jeg ikke gidder og måle opp ti dråper, bare tar litt direkte i munnen hennes.....
Diadora Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk beskjed om at det skulle gå 2-3t mellom hver gang jeg gav minifom.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Det holder at du gir 10 dråper før den første økta!
~Endorfina~ Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 Kun før første økta. Ikke oftere enn hver 2.time Har brukt det en del, men ikke merka fnugg av effekt
KaMa Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Virker ikke minifom så kan jeg anbefale fenikkelte. Ca 5 - 10 dråper før måltider. Virket som bare det hos oss... Fås kjøpt på helsekost og noen apotek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå