pandabjørn Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 er det en regel hvor han skal sitte hen? jeg skal ha min bror som toastmaster og jeg hadde tenkt å plassere han ved siden av min mamma går det ann? eller må han sitte et annet sted ved langbordet?
Loveangel Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 En toast master bør sitte i enden av bordet, da det er han som vil introdusere festligheter etc. Han bør kunne bevege seg lett. Du kan ikke sitte han inni mellom alle sammen,for at han så skal kave seg frem til midten av golvet hvor alle kan se han. Det må foregå pent og pyntlig :=) Lykke til :=)
mayaya Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Det spiller ingen rolle så lenge h*n ikke sitter inni en hestesko el.l. Våres skal sitte midt på rekken på utsiden av hesteskoen, for det er hennes naturlige plass ved sin familie. Det som er viktig er at h*n kan reise seg og snakke uten å stå med ryggen mot noen.
Mikitussa Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Toastmasteren bør sitte et sted der han/hun lett kan reise seg uten at andre må flytte på stoler etc. Helst på enden av et bord der han/hun kan bevege seg litt rundt... Dessuten er det viktig at toastmasteren har god utsikt mot der servitørene kommer fra, altså kjøkkeninngangen. Det er tross alt han/hun som skal sørge for at maten blir introdusert osv. Ellers så er det vel ingen regler for hvor han/hun skal sitte...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hei Asma Du skrev i et tidligere innlegg at du skulle ha foreldrene dine sammen osv fordi du IKKE ville følge det vanlige..... Hvorfor spør du i flere innlegg om hvor folk skal sitte da? Hvis du uansett ikke følger "normen" mener jeg? En kan velge helt selv hvor alle sitter! Gjør det du synes er best. Og du, det er leeeeeeeeeeeeeeenge til 2008. Kanskje ikke gjestelisten din ser helt lik ut da? Noen nye kommer, noen er du kanskje ikke så mye sammen med lenger osv....
pandabjørn Skrevet 5. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2006 kan jo hende at jeg følger rådene de andre gir meg ang toastmaster det blir noe helt annet det er bare 1 person og ikke 4 stk som mine foreldre og svigers.. selv om det er lenge til 2008 så blir ikke lista så mye forandret .. og hvis noen noen av søskene til min sambo har fått seg kjæreste i mellom tiden noe jeg tviler på så er det bare å sette han/henne ved siden av ikke sant..) jeg bare forhører meg ang bordplassering og jeg får kjeft tilbake pga jeg ikke vil følge det vanlige ! jeg synes bare at mine foreldre skal sitte sammen og mine svigers skal sitte sammen...trodde det var mest vanlig sånn var det i de bryllupene jeg har vært i... synes du er litt feig som ikke tørr å vise hvem du er du sjuler deg bak anonymknappen og da tror du at du kan si akkurat det du vil........
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Skjønner godt at mange bruker anonymknappen her inne jeg.........Er man litt kritisk, får man jo så vanvittig mye dritt tilbake..... Om du vil foreldrene dine skal sitte sammen, så gjør det, det er deres bryllup=) Toastmaster bør sitte så han/hun ser de fleste, og ikke sitter med ryggen til noen. Han/hun bør og sitte slik at han/hun kan se serveringspersonalet og gi tegn dersom de kommer midt i en tale eller liknende. Vi hadde E-bord. Vår toastmaster satt øverst på høyre utstikker. Da så han rett mot døra til personalet, han satt nær oss (uten å sitte på familiebordet) og han så alle=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå